ویژگی مشترک تمامی نرم افزار ها
نوشته شده توسط : نویسنده

نتیجه ها نتیجه ها از این نظرسنجی که حدود 500 سازمان در آن کمپانی کردند، آرم میدهد فقط 18درصد کسب‌ و شغل های مربوط به حسابداری و کارها مالی پذیرای تغییرات و الگوهای نوین کسب‌ و فعالیت می باشند و 82درصد کسب‌ و امور در حیطههای منتخب، آمادگی تایید الگوهای نوظهور کسب‌ و فعالیت را ندارند.

به دنبال با اعتماد بر حاصل این چک، پنج الگوی کسب‌ و عمل مالی که سازمان‌ها را پایین تاثیر قرار میدهند، چک میکنیم:

 

ارتقاء تمرکز بر سرویس ها بعداز فروش؛ سرویس ها بعداز فروش روز‌به‌روز در درحال حاضر تغییر تحول و پیشرفت میباشد. این سرویس ها وقتی فقط به‌صورت حضوری جاری ساختن می‌‌‌‌‌‌‌‌گرفت، البته امروزه اینگونه ارتباطی تبدیل به یک مراحل بغرنج و نامتناهی شد‌ه‌است. رابطه فی مابین مشتری و سازمان که در قبلی به‌صورت محصور و در ساعاتی خاص وجود داشت، امروزه تبدیل به پدیده‌ای شد‌ه‌است که همواره و در هر لحظه می‌بایست برقرار باشد.

 

حقیقت این میباشد که شاید این ایام چابکی و سرعت در سرویس‌رسانی یک زمان باشد، ولی در آینده‌ای مجاورت یک «بایستی» میباشد؛ سرعت تغییرات در دنیای کسب‌ و عمل به‌شدت رو به ارتقاء میباشد و سازمانی که اعتنا صِرف به ارتقا علم تخصصی (به‌طور نمونه علم مالی) فارغ از در حیث تصاحب کردن تکنولوژی داراست، رقابت را از دست میدهد.

 

درین پژوهش، از هر 10 سازمان چیره، هشت سازمان بر اهمیت ارتقاء کیفیت سرویس‌رسانی به مشتریان واقف بودند و اعتقادوباور داشتند در آینده کیفیت سرویس ها بر مشتریان تاثیر شگرفی بر کسب‌ و کارشان دارااست؛ هم‌اینگونه با گزینه سوال قرار دادن اهمیت تکنولوژی در کیفیت سرویس‌رسانی، 76درصد سازمان‌های کمپانی‌کننده در‌این پژوهش، نقش تکنولوژی در اخلاق قیمت برای مشتریان را اجتناب‌ناپذیر دانستند.

 

تکنولوژی و یکپارچگی داده ها؛ اهمیت و دستاورد یکپارچگی تکنولوژی در چه می‌باشد؟ طبق حاصل به‌دست آمده در‌این پژوهش، برهه زمانی مجال روند ارائه‌ی پیش‌فاکتور تا پرداخت به وسیله مشتری در سازمان‌هایی که آمادگی نسبتا بالاتری برای تایید تکنولوژی داشتند، بسیار معدود‌خیس میباشد. پژوهش ها نماد می دهد اینگونه فرآیندی حدود 10 روز کاری در سازمان‌هایی که فرآیندهای‌شان از وضعیت مدیر سنتی به سیستمی عوض شده میباشد، سریع‌خیس خاتمه می یابد.

 

50 تا 60درصد ارتقا سرعت در خاتمه‌ی فرآیندها، سود‌ی یکپارچگی داده ها و کاهش مجدد‌کاری‌هاست و با اعتماد به تکنولوژی و یکپارچگی داده ها می‌اقتدار سرویس‌رسانی به مشتری را سرعت اعطا کرد.

 

زمان‌هایی که تکنولوژی تلفن همراه ارائه می دهد؛ حدودا 80درصد کسب‌ و شغل های چیره معتقدند موبایل به واسطه‌ی قابلیت و امکان حمل، تاثیر به‌سزایی بر کسب‌ و فعالیت خواهد گذاشت؛ هم‌اینگونه بین حسابدارانی که حالا از راهکارهای موبایلی به کارگیری می‌نمایند، حاصل درخور توجهی به‌دست آمده میباشد: بهبود 58درصدی کیفیت سرویس ها به واسطه‌ی ارتقاء فایده‌وری تا 55 درصد.

 

این پروژه تحقیقاتی سود دیدنی دقت دیگری نیز داشت؛ بر شالوده‌ی این تحقیق، معلوم شد بیش‌خیس سازمان‌های امروزی در منطقهی مالی و حسابداری، مبادرت به پیاده‌سازی تکنولوژی Cloudکرده‌اند، این در حالی میباشد که تعداد نادر‌تری از سازمان‌های سنتی تمایلی به فایده‌گیری از این تکنولوژی دارا‌هستند.

 

رئیس استعدادها و جانشین‌پروری؛با پشت گرمی به حاصل به‌دست آمده از تحقیق، معلوم شد که از هر 10 سازمان پیروز، 7 سازمان اهمیت ویژه‌ای برای رئیس استعدادها و جانشین‌پروری قائل می‌باشند. از طرفی تنها در 30درصد از سازمان‌هایی که به‌صورت سنتی رئیس می شوند، مورد جانشین‌پروری اصلی میباشد.

 

هم‌اینگونه، سازمان‌های میانگین و بلندمرتبه که عموما بیشتراز 50 نیروی کار دارا هستند، معمولا به‌طور قانونی نرم افزار‌ای برای جانشین‌پروری در لحاظ می گیرند تا بتوانند نیروهای مستعد را مراقبت نمایند. این قضیه در سازمان‌هایی با حدود 25 نیروی کار، حدودا نادیده گرفته می شود.

 

کانال‌های اجتماعی، ابزاری اثربخش برای کسب‌ و عمل؛ در حدود 70درصد سازمان‌های غالب اکنون کانال‌های اجتماعی را ابزاری ضروری برای کسب‌ و کارشان می دانند و از آنان به‌مراد سرویس‌رسانی و تبلیغات استعمال می‌نمایند. این در حالی میباشد که حدود 28درصد از سازمان‌های برنده، در لحاظ دارا هستند طی یک یا این که دو سال آتی از کانال‌های اجتماعی منفعت ببرند و صرفا 2درصد کسب‌ و شغل های غالب، نرم‌افزار‌ای برای حضور در کانال‌های اجتماعی ندارند.

 

دربین سازمان‌هایی که در‌این پژوهش در طبقه‌ی سازمان‌های امروزی قرار نمی‌گرفتند، 55درصد در اکنون به کارگیری از کانال‌های اجتماعی می باشند و 34درصد از آنها در هم اکنون اپ‌ریزی برای حضور در کانال‌های اجتماعی می‌باشند.

 

استعمال از کانال‌های اجتماعی به‌مراد برقراری رابطه موثرتر با مشتریان اذن میدهد تا صنعت های و کسب‌ و امور به‌صورت بهتری شناخته شوند و نیازهای‌شان بهتر فهم و شعور گردد.




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: